torsdag 5 februari 2009

Tristess

Nu ska jag göra nåt jag aldrig gjort förr! jag ska svara på frågor som jag snott rakt av från Sussi... I hope she dont't mind! varför gör jag detta? det finns ett ord för det - tristess!

Stänger du av mobilen när du sover? - Nej men alltid på ljudlöst, såvida jag inte är ensam hemma!
Vem såg dig senast naken? Kungen, helt klart!
Hur såg du ut på högstadiet? Förmodligen som den pluggisen jag var...
Hur kommer du se ut om tjugo år? Jag kör klyschan med årgångsvinet (tänk bara George Clooney) :)
Hur var du på dagis? - Vild och galen, och lekte alltid "pussjaga"...
Hur är du att ha som arbetskamrat? Förhoppningsvis så kan jag nog vara ganska underhållande, samtidigt som jag är väldigt seriös!
Biter du på naglarna? Never...
Har du något handikapp? Jag har synfel så att jag egentligen alltid ska ha glasögon , men slarvar lite...
Är du rädd för att få hängbröst? - ( tittar ner..) - Nej inte än!
Var du full senast du hade sex? - Nej det var jag icket!
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Det skulle väl vara skaldjur eller fisk...
Ljuger du? Det händer säkerligen...
Har du kysst en polis? Nope
Har du någonting att dölja? Det finns nog ett och annat lik i garderoben - Ja.
Kan du baka bröd? Självklart, vad ska du ha?
Vet du hur man frostar av en frys? Efter att ha levt som housewife sen i december så har jag lärt mig det mesta!
Gillar du någon? - Jajjemänsan , gillar inte alla någon ?
Har du haft sex? Nej jag håller mig till bröloppet!
Vad har du på dig nu? - Jeans och munktröja!

5 kommentarer:

  1. Nu kommer domen! Vilka idiotiska frågor..! "Var du full senast du hade sex?"..följt av "Har du haft sex?" Fucking nuts! Så, nu är det dags för det jag är bäst på..motfrågor, kritiker och überrealist som jag är...! Så, kungen, pratar vi då om kungen i sängen (spela inte blyg, du vet nog vem jag menar, kläder som flög hit och dit av och på! Jusste!) Vad fan är "pussjaga", låter snuskigt..har aldrig hört talas om..! Är det en lek..ska vi leka den isf!? =o Synfel är inget handikapp, det är en gåva..tänk så fantastiskt..du kan själv avgöra vad du vill se! Dessutom kan du slingra dig ur det mesta..tex som den gången jag förlorade på tv-spelet Buzz..då sa jag bara att det berodde på att jag inte såg frågorna för att jag inte hade några glasögon! helt underbart! ;-) Och jag hoppas fan att du gillar mig..annars är du körd..Nörd! Mouhaha! ;-) (nej, jag är inte full..jag är alltid såhär!) Hursom.. Att jag är den enda som kommenterar din blogg stör mig..antingen är det bara jag som läser den, eller så är jag den enda som går helhjärtat in för ditt bloggande! Pusspusspuss! Ses snart!

    SvaraRadera
  2. He för sjutton bara sno :) Roligt med frågor ju!!

    SvaraRadera
  3. Måste kontra och säga att efter att jag började följa den här bloggen så gjorde även tre andra också det, jag är en riktig trendskapare! Sen kommenterar även jag, vi dom tillfällena som jag känner att jag vill, inget onödigt ordbajsande men sen vore det ju trevligt om anton kunde svara lite oftare! ha det!

    SvaraRadera
  4. Haha, klart jag kan svara lite oftare! :D Maila över en fråga olle så ska jag dela med mig... haha

    SvaraRadera
  5. haha sen undrar jag varför du just idag bara gör ett inlägg, annars har jag fletalet inlägg att plöja men idag när jag inte har bättre grejer för mig då passar det minsann inte!

    SvaraRadera

Gaybloggar.se