onsdag 11 februari 2009

Living the dream!

Varje gång min mor åker bort och jag blir hemma själv så lever jag livet. När hon inte är hemma kan man göra precis som man vill, man kan äta vad och när man vill, man kan slänga kläder mitt på golvet, man kan lämna skorna framför dörren, man kan lämna framme disk, man kan göra hur många klädbyten man vill, man kan äta saker direkt ur förpackningarna, man kan lyssna på musik högt och hur sent in på småtimmarna man vill, man kan dricka hur mycket vin man vill, man kan låta saker och ting förfalla helt och hållet...

Det är när man är själv man inser fördelarna och nackdelarna av att bo ensam, och hur "förminskad" man känner sig sen man flyttade hem igen! Så nu har jag huserat hemma hos mamma och "levt drömmen - wuhuu" i 2,5 månad! Men min nya sambo kan andas ut, jag lovar att jag inte ska slänga saker mitt på golvet, jag lovar också att ta hand om disken, samt att inte sprida sladdar över hela lägenheten... Även om det faktiskt är ganska roande!

1 kommentar:

  1. Veckans hunk är upplagt :-D
    Veckans bloggare kommer, :P

    SvaraRadera

Gaybloggar.se