fredag 13 februari 2009

Hit med lite farligheter!

Nu har jag nyss mellanlandat efter att ha varit på stan och lunchat med min far. Pratat om vart jag är påväg och vad jag har för planer. Något som min pappa älskar att göra är att påminna mig om hur jag var när jag var liten. Jag kunde tydligen det mesta redan första gången jag provade det, som att cykla, åka skidor och skridskor.

Eftersom jag är ganska rapp i käften så hoppade det en groda...Det enda jag behöver säga är att det handlade om "första gången". Så han gav bara ifrån sig en suck, och förstod inte alls mitt grova skämt. Tydligen så brukade jag även hoppa upp på snöhögar och skrika ut "hit med lite farligheter", då insåg jag att jag inte ändrat mig speciellt mycket, om vi bortser från att jag bytt ut snöhögen mot en bardisk...

2 kommentarer:

  1. haha, klockren
    "hit med lite farligheter"
    ronja rövardotter, va?

    SvaraRadera
  2. Jajjemän, det är ronja rövardotter!;)

    SvaraRadera

Gaybloggar.se