onsdag 18 februari 2009

Sovmorgon utan sömn

Imorse var jag riktigt duktig och vaknade vid 07.45, låg och drog mig en halvtimme innan jag bestämde mig för att pallra mig upp och göra något vettigt. Kokade mig lite kaffe och satte igång datorn, slog numret till support och försökte råda bot på den nuvarande situationen. Det visar sig att routern som finns i lägenheten troligtvis måste ominstalleras eftersom koden till den tycks vara som borttappad. Detta är något jag får ta tag i ikväll, sätta mig ner lugnt, agera "hacker" och sannerligen svära en och annan ramsa...

Nu har jag druckit kaffe, jag har kollat runt, stått på balkongen och insupit luft och bara allmänt haft en sovmorgon utan sömn. Om någon timme så ska jag bege min in mot stan och möta upp Timmy, och ta en fika. Så nu gäller det att göra så att man ser skaplig ut, innan man kliver utanför dörren för att möta lite människor...

2 kommentarer:

  1. Tjenare! Skön blogg!
    Söt var du med :)

    SvaraRadera
  2. Vart bor du nu Anton? Har du skaffat en egen lya i huvudstaden?

    SvaraRadera

Gaybloggar.se