fredag 6 februari 2009

Räknar ner dagarna

Nu har jag gjort slag i saken och bokat min flygbiljett till den "stora" staden i söder... Så nu är det definitivt och det bär av väldigt snart, inte ens om två veckor. Det går inte att förklara hur skönt det ska bli att komma bort från den här stan, som jag häckat i sen mitten av december. Visst jag erkänner, saker blir vad man gör de till, men jag var "färdig" med där här redan första gången jag åkte - och nu är jag ännu mer färdig, och har väl insett att det här med småstad inte alls är något för mig.

Jag är killen som vill att det ska hända saker mest hela tiden, och det gör det inte här. (om vi bortser från älgar och dylikt). Jag vill inte heller vara tvungen att promenera 1 mil för att kunna köpa mig chips en fredagkväll klockan 22. Visst Luleå har sin charm också, och det kommer alltid att vara "hemma" för mig, men som sagt så behöver jag nya intryck.

Jag är iaf inte ett dugg orolig över att jag kommer ha tråkigt, eller sitta instängd i en lägenhet och uggla... Det kommer nog Timmy - en kille som har svar på alla tal, se till att det inte sker! Så vissa kanske får hålla i hatten när vi surfar fram i natten... Så jag känner mig lättad nu när jag vet att det blir av och att jag får byta ut den här snöiga, kalla vardagen - mot något annat som förhoppningsvis värmer mig lite bättre.

Detta mina vänner är ett resultat av humor, och det är jag och Timmy på en helt vanlig ridtur...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se