måndag 9 februari 2009

Som en snögubbe

Det har snöat nästan konstant i lapphelvetet ända sen i torsdags. Nej jag har inte gått in i en gran, jag har bara varit på promenad... All denna snön gör inte bara att jag ser insnöad ut, den får mig även att frysa röven av mig, ibland undrar jag om det ligger kvar alkohol i mitt blod - och att det är därför jag inte fryser ihjäl.

När jag var ute tidigare så funderade jag på den där sagan av Elsa Beskow, där fader frost målades upp som någon frälsare och glamorös person. Det enda jag har att säga är att jag just nu gärna hade sett fader frost få sig ett nackskott...

3 kommentarer:

  1. MEn så söt :)

    Verkar som det bara är jag som ÄLSKAR att det tok snöar och är kallt :D

    SvaraRadera
  2. Du såg bilderna jag skickade dig idag..! Det är det som väntar.. bring your shades and your sexy ass over here! Under tiden sätter vi skottpengar på Fader Frost! ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag tar med mig alla mina glas så att vi kan glassa med en latte på nån solig uteservering! Ser du honom får du lova att åtgärda problemet...

    SvaraRadera

Gaybloggar.se