måndag 16 februari 2009

för sista gången - på väldigt länge...

bild från vår kväll i onsdags...
Kvällen med Lina blev precis lika trevlig som vanligt! Vi drack lite Jordgubbsbubbel och tjötate om allt möjligt, helt enkelt en riktigt trevlig sista kväll. Eftersom jag har lite att fixa idag så var jag duktig och gick mina 30meter hem vid 23 tiden.

För sista gången på väldigt länge har jag sovit i min säng, i mitt gamla pojkrum... Och den sista drömmen jag drömmer är naturligtvis en mardröm. Den handlar helt enkelt om att jag tappade bort mitt SL-kort och tvingades köpa ett nytt.

och nu ska jag för sista gången på väldigt länge dricka kaffet ur min kaffekokare...

2 kommentarer:

  1. Ja men du grabben, vars är det du ska flytta???
    Jag har inte riktigt fattat det ännu :/

    SvaraRadera
  2. Låter så hemskt när du säger "för sista gången"... Man blir nästan lite rörd! Låter som att du ska flytta till andra sidan jordklotet och ALDRIG återvända.

    Tänk vad ord kan beröra...

    SvaraRadera

Gaybloggar.se