söndag 8 februari 2009

Morgon

Fortfarande mätt på allt godis jag tryckte i mig igår... Alldeles uppsvullen! Neo väckte mig imorse, men det gjorde inget alls. Nu har vi ättit lite frukost och dansat loss till till Alcazar låten från igår. Jag försöker lära Neo lite nya dancemoves men det går inget bra, det är lika bra han får köra på de gamla - för det är ju ett vinnande koncept! Nu ska jag slänga mig in i duschen och förlja med syrran och hennes karl och titta på lite hus, och fortsätta med att räkna ner dagarna...

2 kommentarer:

  1. Chubby, chubby, chubby!!! Too much candy!
    Du får skicka Neo på kurs hos mig..! En gammal hagga som jag har ju varit danslärare en gång i tiden! ;-) Puss raring!

    SvaraRadera
  2. Alltid lika trevligt att läsa din blogg!! Have a nice day! Har länkat till dig Antonio ;)

    SvaraRadera

Gaybloggar.se