söndag 15 februari 2009

Det drar ihop sig

Nu är jag snart helt färdig med min packning... det är bara datorn, hårdisken och 2000 diverse sladdar kvar! Så det här är 2 väskor av 3! Jag känner redan nu hur förbannad jag kommer vara när jag ska släpa på skiten ner till Arlanda expressen... Men det är smällar man får ta, får som tur är hjälp att bära, när jag väl kommit in till stan! Hitintills har dagen varit full av riktiga i-lands problem såsom, ska jag ta med mig den svarta eller den vita t-shirten? Behöver jag verkligen alla parfymer? Ska jag släpa med mig svarta eller bruna boots, eller köra på cowboy bootsen?

Fast jag tycker att jag är rätt duktig som lyckas flytta med tre väskor, finns det ingen medalj för sånt? Eller är det bara ett bevis på att jag inte har mycket innehåll i livet?

2 kommentarer:

Gaybloggar.se