fredag 13 februari 2009

Fruktstinn

Nyss promenerat hem från min syster i -20 grader... Det är så jävla kallt att det tillochmed är några slags ljusfenomen på himlen, det ser ut ungefär som om det brinner i horisonten, vilket det kanske är? Jag tippar dock på kylan eftersom det låter så mycket mer exotiskt.

Har klämt i mig hur mycket fruktsallad som helst ikväll, min mage är fullproppad med äpple, physalis, kiwi, vindruvor och diverse andra frukter, jag känner mig åtminstone jävligt nyttig. För det hade lika gärna kunnat handla om gelenappar, vingummi, s-märken och diverse andra lösviktsvaror... Så nu ska jag lägga mig under en varm filt och värma upp mig lite, och ladda upp inför morgondagen...

hittade denna grymt sjuka, fula och värdelösa video....

4 kommentarer:

  1. Var det inte norrsken du såg? ;P

    SvaraRadera
  2. JO men det gick faktist super bra :D

    SvaraRadera
  3. jag kanske är puckad men jag tyckte videon var riktigt rolig:) haha

    SvaraRadera

Gaybloggar.se