söndag 15 februari 2009

En sista promenad...

Nu har jag varit på min sista långpromenad på väldigt länge här uppe, eller med andra ord frusit häcken av mig för sista gången på väldigt länge! jag och min syster har promenerat en runda som tar två timmar, så kroppen är rätt mör nu... Sprang hem sista 200m för att mina fingrar var som förfrusna!

Nu bär det av till Lina för att "fira" att jag åker imorgon, skumpan är välkyld och vi är laddade till tänderna, dock blir det en väldigt lugn tillställning, och inte fullt lika galet som sist. Även om jag har skrattat i timmar åt vårat tappra försök att imitera Beyonce's "Single ladies"... Låt oss säga att det inte var fullt lika smickrande och bra som när fröken Beyonce gör det själv...

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas det kommer gå bra! :D
    Gud så kul, eller?

    SvaraRadera
  2. Tabita, jäså? "Ja hon e goo hon vettu, det er ett himla tjötande om hön där vettu"..
    HAHA :D

    Så älgen där är snäll, säkert? :S

    SvaraRadera

Gaybloggar.se