tisdag 17 februari 2009

"äventyr"

Hemma, utslagen och proppmätt! Har idag varit på en lååång promenad, och bla "bestigit" hammarbybacken. Men jag lovar att det mer kändes som "hammarbyberget" med tanke på hur slut mina lår är efter att ha gått i starkt lutning ett par hundra meter.

Imorgon väntar nya utmaningar, tänkte pallra mig in till stan och inhandla lite grejer som är av stor nödvändighet, typ som en skrivare... Och jag lovar att inte inhandla något som inte är av nödvändighet (jag ska iaf försöka låta bli..) annars så slår jag mig själv på fingrarna! Har inte lyckats med att få igång internet på min dator, men det problemet ska lösas imorgon och då lovar jag att lägga upp bilder, bla på den fantastiska utsikten!

Nu blir det lite filmtittande, och det är yrrol som ska spelas upp... Så förmodligen kommer det inte bara vara i mina lår jag är öm imorgon, utan även i min mage!

1 kommentar:

  1. Hammarbybacken?Vart bor du nu då?Har du redan fått tag på lägenhet? Hälsn Flitig bloggläsare

    SvaraRadera

Gaybloggar.se