onsdag 11 februari 2009

Hard work pays off...

Idag har jag varit sådär äckligt duktig, jag har tamejfan dammsugit hela huset! Men det slutar inte där, jag har tvättat också, samt plockat undan hur mycket grejer som helst som jag dragit fram. Jag känner att jag måste lämna huset lika fint som det var den där decemberdagen då jag steg in genom dörren... För det börjar ju faktiskt bli dags för att dra sig iväg nu. Eftersom det har varit så jävla kallt ute hela dagen har jag för det mesta hållt mig inne, om vi bortser från promenader till brevlådan och soptunnan.

Nu har jag nyss kommit hem från en biltur med Lina och hennes sötnos till son! Ikväll blir kvällen då en BiB ska förtäras. Till detta kommer vi avnjuta lite exotiska ostar, som kostar mer än vad de smakar! Men vi har ju 9(!!!)hg godis att trycka i oss också... Så på ett eller annat sätt så kommer vi nog rulla fram i natten...

... kanske till den här?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se