söndag 8 februari 2009

Tiden som sakta promenerar förbi...

Nu sitter jag här och vill att tiden ska gå så att jag får slänga mig i sängen, och dra bort en dag från nedräkningen! Det är alltid så när man vill något väldigt mycket, då går tiden liksom inte i ultrarapid som den alltid annars gör. Men jag säger till mig själv 25 gånger om dagen att "Men de här dagarna kommer gå riktigt fort..." och jag hoppas verkligen att jag har rätt och att tiden verkligen går jättefort.

Under kvällen har jag snöat in på hemnet.se (igen...) Efter idag har jag blivit inspirerad till att sprätta miljoner på att ha någonstans att sova, det känns faktiskt väldigt lockande! Eftersom det går så dåligt för mig och mina trissvinster så tänkte jag gå över till det här med att gifta mig rikt istället, där kanske turen hade vart större!

För jag menar, vem fan hade inte velat leda denna skönheten fram till altaret?!

3 kommentarer:

  1. hahaha vilken heting tycker dock att handskarna går fet bort(om dom inte fyller funktionen av rök-vantar förståss)!!. glöm inte att skriv upp mig som brudtärna, se dock till att det inte blir några drinkar innan själva vigseln, för allas bästa dvs ;) !!!!

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara; Cause you're hot then you're cold
    You're yes then you're no
    You're in and you're out
    You're up and you're down
    You're wrong when it's right
    It's black and it's white
    We fight, we break up
    We kiss, we make up

    SvaraRadera
  3. Haha, först till lina: det är klart fan du ska vara tärna, och angående drinkarna så är det också självklart, jag menar det kan ju vara lite coolt att krypa fram?! :) Och T, jag säger bara att du är ju för knäpp, men jag har ju lovat dig! Boka in gospelkvällen nu, så fixar vi giftaskläder till dig när jag kommer ner, jag har ju redan kirrat mina!

    SvaraRadera

Gaybloggar.se