lördag 14 februari 2009

Förklaringen

Min Mor frågade mig nyss om jag skulle göra något speciellt ikväll, och jag gav till svars att "-Nej jag ska nog bara sitta hemma, kolla schlagerfestivalen och tröstdricka något äckligt rödvin vi har hemma..." Min mor känner mig så pass bra att hon förstår min grova ironiska och sarkastiska humor. Så hon kontrar med att "-Men vi har ju chips" i samma ögonblick sliter hon upp vårt "chipsskafferi" och jag skådar detta...

Detta gott folk är ett "utrymme" som skulle få Anna Skipper att tappa hakan, och detta utrymme är också förklaringen på varför jag gått upp 1,5 kg sen jag flyttade hem. Det ligger 500 gr dillchips i vänster lår, 500gr sourcream chips i det högra och ungefär 6 dl vitlöksdip i mitt ansikte...

2 kommentarer:

  1. Jag äter inte chips...=O
    /Kossan med för tight badrock och ansiktsmask!

    SvaraRadera
  2. första gången jag kollar in på bloggen, lämnar ett spår

    SvaraRadera

Gaybloggar.se