måndag 2 februari 2009

Blekningar...

Förra veckan så köpte jag en ny tandkräm som jag hört ryktesvägen "-gör ditt leende lite blekare..." Det har dock visat sig att denna tandkrämen inte bara ljusar upp dina tänder, den ger även oanade bieffekter. Det har börjat hagla blonda kommentarer ur min mun, jag blandar ihop ord, missförstår saker till höger och vänster och är allmänt virrig.

Som en god vän till mig sa "det är dags att du slutar med den där tandkrämen nu innan det har gått för långt" - Med förklaringen att jag snart kan ingå i trio med Linda Rosing och Blondinbella... Jag har insett att det hela har gått för långt och lovar att tag i saken, så jag lovar er mina vänner: När den här tuben är slut så ska jag sluta... Men så länge får ni dras med att mitt leende blir vackrare även om mina kommentarer blir snäppet dummare!
- Ja, bilden är ett FETT montage...

1 kommentar:

  1. Visst är den underbar!
    Sluta aldrig att använda den..för det kommer inte jag att göra!

    //Timmy

    SvaraRadera

Gaybloggar.se