torsdag 12 februari 2009

Confessions of a broken mind.

Jag har ett erkännande att göra - jag är missbrukare... Men det har inte med droger, alkohol eller sex att göra! Jag är bastu-narkoman. Kickarna av värmen som sköljer över kroppen vill jag inte byta ut mot någonting just nu. Bara idag har jag badat två gånger... och den senaste veckan så handlar det nog om ett närmare 10tal gånger. Jag måste ta igen för allt det jag missat och det som jag kommer missa, för jag har inga planer på att besöka någon "bastuklubb"...

2 kommentarer:

  1. Hade jag haft tillgång till en basut hade jag tamefan bastat hela tiden! Är så sjukt skönt och man känner sig så jäkla ren efteråt :)

    SvaraRadera
  2. Jag har ju en bastu din idiot! Du kommer inte missa något, dock så kanske du får trappa ner...jag vet inte om jag orkar ha dig springandes naken här 10 ggr i veckan..(eller gör jag)(?) nej.. ;-)

    SvaraRadera

Gaybloggar.se