söndag 1 februari 2009

Med is i magen

Efter att ha spenderat alldeles för mycket tid inne så bestämde jag mig för att möta upp Madde och hennes pojkvän Magnus för en promenad i solskenet. Jag kände mig sådär typiskt svensk och resonerade att "solen skiner minsann då kan man inte sitta inne..." tog på mig en massa kläder och mötte upp Madde och Magnus, vi promenerade längs en isväg som kommunen så fint har kört upp...

Detta blev sista gången som jag och Madde ses på ett tag eftersom jag har min stundande flytt till huvudstaden om drygt 2 veckor, och hon åker till Indien och är borta lääääänge! Så här är lite bilder från ett iskallt norrland!

3 kommentarer:

  1. Är det bara jag som får ångest över att du faktiskt befinner dig på/(i)(?) Arktis!? My god!

    SvaraRadera
  2. Kom upp och pulsa med mig i snön, men packa med pälsmössan! :D

    SvaraRadera
  3. har du fått jobbet? ;D

    SvaraRadera

Gaybloggar.se