torsdag 12 februari 2009

I got cured...

Tacka fan för att det finns botemedel för allt! Jag stod tidigare idag och tittade mig själv i spegeln, och säger då lågt för mig själv "åh herregud" - mina ögon var alldeles rödsprängda... Frusen seg och mör slängde jag mig bastun och värmde upp mig lite, och fixade till mig... Jag bokstavligen dränkte mig i Clear eyes - ett mirakel skänkt från ovan! Så förhoppningsvis slipper jag skrämma slag på de människorna jag kommer möta på min dagliga promenad.

Annars så har jag hittat tillbaka till det gamla barnprogrammet "Jem & the Hollograms", det roliga i det hela är att jag fortfarande kan alla texter till låtarna. det är inte konstigt att man blev som man blev när man växte upp med det här...

2 kommentarer:

  1. Jem var väll kanske det bästa som fanns. Jag har ALLA avsnitten på datorn :)

    SvaraRadera
  2. Faktiskt...det där borde vara barnförbjudet!
    And btw, vart har du fått tag på clear eyes..?
    Har du mer..får jag köpa? ;-)
    Love T

    SvaraRadera

Gaybloggar.se