tisdag 3 februari 2009

Kulinariska upplevelser

Nej det är inte en kulinariskt upplagd spya, det är mat... Varje gång min mor åker bort på konferenser och andra affärs-resor så är hon alltid rädd för att jag ska svälta till döds. Kanske är det för att hon är väl medveten om att jag inte är någon mästerkock och således skiter i att äta eftersom det jag lagar ändå smakar skit. (Nudlar är faktiskt också mat, och det klarar jag av!)

Det som är ännu roligare är att min mor tror att jag äter som en häst, denna gången har hon varit borta i en natt. Men det finns tre färdiga rätter i kylskåpet, och pengar "ifall du behöver handla nåt till maten". Många skulle nog säga att jag är en bortskämd snorunge, men jag försvarar mig med att jag helt enkelt har världens omtänksammaste mamma!

4 kommentarer:

  1. Tycker det ser enormt gott ut! Verkligen, blir hungrig! Dock ser det ut att vara dukat på golvet..vilket kan tyckas egendomligt. Eller bara kontinentalt.. svaret ligger i betraktarens öga.. ;-) Mitt öga säger Sam Sparro..(?)

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha, jag äter alltid från golvet... Vilket öga? eller är det upp till mig att betrakta?

    SvaraRadera
  3. Är det inte en sådan där barnstol till vänster?

    SvaraRadera
  4. Jajjemän olle, det är Neo som brukar häcka i den ;)

    SvaraRadera

Gaybloggar.se