lördag 21 februari 2009

Rapport

Nu var det ett tag sen jag skrev något här, känner att jag inte riktigt har samma tid längre... Men det kanske bara är en dålig ursäkt för att jag har blivit slö, jag ska bättra mig, och det är ett löfte. i förrgår iaf var det vernisage, och jag måste medge att jag aldrig känt mig så kulturell! Timmy drog med mig till galleriet där gittan jobbar, där konst av en tysk konstnär visades upp! Gittan bjöd på en massa vin, och det blev en intressant kväll! Jag lekte konstkännare och försökte tyda "budskapet" i de olika verken...

Kvällen fortsatte till torget där det blev ännu blötare... Vaknade iaf med en lite lätt baksmälla hemma hos Timmy. Och jag har nog aldrig känt mig så risig som under buss och tågfärderna hem mot stan... Hursom så hade jag det kul, även om gårdagen blev minst sagt lugn, med tanke på hur jag mådde!

Idag blir det liv i luckan igen, gissar jag! Nu har jag precis duschat och ska snart bege mig ut på lite äventyr på stan och leta reda på lite grejer, och försöka att inte tappa bort mig på vägen...

3 kommentarer:

  1. hej lilla Anton,
    Här kommer en liten hälsning från Maxi.Vi saknar dej hoppas du inte glömt oss.Bamsekram från oss genom Maximamma Kerstin,

    SvaraRadera
  2. nya bloggadressen

    http://sandrawa.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Halloj grabben. Denise från Karlskrona här. Tänkte bara slänga iväg ett hej! Hoppas du har det topp i Sthlm. Glad midsommar förresten.
    Kram

    SvaraRadera

Gaybloggar.se