lördag 7 februari 2009

Crazy night out ...

Den enda (rumsrena) bilden där jag inte såg ut som Thorsten Flinck...
Nu har jag klivit fram ur mitt ide. Huvudet känns ungefär som en normalstor vattenmelon och min strupe är alldeles torr och skriker efter vatten! Men som jag alltid brukar säga till mig själv - Jag hade iaf roligt igår, och det hade jag verkligen! Lina kom hit vid halv 8 tiden så satt vi och drack lite vin och surrade på, sen tog vi bussen in till stan och tog oss ett glas innan vi gick ut.

Det hela blev som det brukar bli när jag festar till det, dvs någonstans i knähöjd till skillnad från alla andra... Men jag säger det igen, jag hade iaf kul! - Jag hade riktigt jävla kul. Och elogen för det den ska Lina ha! Nu så ska jag slänga mig på soffan och titta någon gammal film eller nåt, försöka bli en lite piggare människa.

2 kommentarer:

  1. ... Och bilden var tagen vid "klockan elva"...? Eller kanske närmare halv tolv? Höhö! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha ingen aning, skulle inte förvåna mig... Jag hade ingen koll på varken tid eller rum den där kvällen :)

    SvaraRadera

Gaybloggar.se