måndag 2 februari 2009

Ett raseriutbrott senare...

Den senaste timmen har jag spenderat åt att försöka sätta upp en gardin min mamma inhandlade under roadtripen till IKEA. Som vanligt så var den "felkonstruerad", och jag fick helt enkelt ta och bygga om hela gardinen... Detta gjorde mig vansinnig, eller nja nästan iaf. Jag fick helt enkelt klippa bort en del av gardinen och såga av en bit av metallröret som denne satt fast på.

Det tog lite tid men nu är det gjort, och fan så duktig jag känner mig. Det är det mest produktiva jag gjort idag, om vi inte räknar med de daglia arbetsansökningarna jag ägnar tid åt. Så nu pustar jag ut och tar det lugnt igen!
Och den här knycklade jag ihop efter punkt två....

3 kommentarer:

  1. haha, du kan säkert tjäna en fet hacka på det vettu ;)

    SvaraRadera
  2. Nämen tjenare snygging, inte viste jag att du hade en blogg! Den hamnar genast på bloglovin! :D

    Jo tjejer i kassa verkade en aningen less kan jag lova :D -skrattar-

    SvaraRadera
  3. Okej men vad roligt, kommer deffenitivt följa din blogg nu!


    Ska kolla qx. är fan aldrig in där nu för tiden :(

    SvaraRadera

Gaybloggar.se