torsdag 12 februari 2009

Bravader

Igår kom Lina över, vi tjötade, åt en massa ost och godis, och då ska vi inte glömma vinet. Tillställningen var mycket städad och ordningsam...(jag vet inte riktigt vem jag försöker övertala) Eftersom vi båda i grund och botten brinner för skådespeleriet så blev det igår självklart filminspelning - 7 år senare! Det blev mycket dans, och jag skrattar som en helgalen man när jag ser det såhär i efterhand! Ska kolla om det går att klippa ihop nåt kul så kan jag kanske visa när vi shakar loss... Vem är vi då egentligen? här kommer en kort presentation:

Linadela
Kvinnan som körde över "Lina S", för att sedan föda henne på nytt i "fiender och fine vener" -en kritikerrosad kioskvältare, som har gjort att Lina fått lika mycket stjärnstatus som självaste Jesus!
Anton
killen som byter fruar likt andra byter underkläder, han är mannen som kan fixa dig en drömkåk för 15 000:-, och då har vi inte ens nämt extraknäcket som hamsterförsäljare!

Här bifogas lite idol-kort på denna fantastiska duo!

3 kommentarer:

  1. hahahahahahahha !! glöm inte bort att de va du som faktiskt dessutom fick ihop det med hemhjälpen ;) haha frukost på sängen och andra lyxigheter! kan ju dessutom meddela alla att Antons hamstar va helt jävla CRAZY !! tror fan att dom hade rabies!!!!

    SvaraRadera
  2. okej....jag har ju hört om en video som ni försöker ignorera på bloggen. Jag säger bara singel damer.

    SvaraRadera
  3. Sinlge ladies videon, och då ska vi inte nämna bag in box... de videona ska inte skåda dagens ljus! ;D

    SvaraRadera

Gaybloggar.se