måndag 19 januari 2009

Världen är bra allt liten

Gång på gång får jag bevisat för mig att världen är allt bra (för) liten... Ibland verkar det som om folk vet om saker som jag själv inte hade en aning om, även om det är jag som är huvudpersonen i handlingen?! Det är iaf minst sagt intressant att höra om bravaderna, speciellt eftersom jag aldrig bryr mig om folk som snackar heller... Jag tycker ofta att sådana situationer är väldigt komiska, och jag skrattar åt det. För hur saker och ting egentligen var/är är det bara de inblandade som kan svara på, det är bara de som var med om själva händelsen som har de sanna svaren. Så släpp paranoida teorier, och fråga om det är nåt du undrar...

Så nu ställer jag frågan:
-Kan jag klia mig i häcken utan att någon får reda på det?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se