lördag 17 januari 2009

Stjärnor

Vart jag än hamnar så tycks det alltid finnas stjärnor med i bilden... På insidan av min överarm sitter 7 stycken, och snett ovanför skrevet sitter en. Nu har jag hittat en ny stjärnbild som etsat sig fast på mitt minne, och som envisas med att inte lämna mitt huvud. Jag får väl helt enkelt acceptera att stjärnorna verkar ha bestämt sig för att stanna, och det har jag faktiskt inget emot. Eller så är det bara så enkelt att jag har en fetisch för örngott...


Annars kanske jag borde gå ut på en promenad och njuta av solnedgången? Men jag tror att jag stannar inne och fokuserar på att hitta en väg härifrån. Under tiden jag funderar på hur jag ska göra med saker och ting, så spelas låten "No stress" och jag gör som alla andra dagar, dricker mitt kaffe och surfar vidare...

1 kommentar:

  1. Jag har verkligen ansträngt mig för att komma på en djup kommentar om stjärnors betydelse (yada yada yada)och vad stjärnor symboliserar etc. ect... Men antibiotikahög/-trög och stinn som jag är, så får jag inte fram ett ord... Så typiskt! But still, you will always be my one and shineing "MovieStar"! ;-) Fierce bitch! ;-P

    SvaraRadera

Gaybloggar.se