söndag 25 januari 2009

Ett stympat mushål.

Jag vet inte vad jag ska säga åt detta fenomen? Hur har det uppkommit, och vad fyller det för funktion? För ett tag sen tyckte jag att det var ovanligt kallt i mina "mellanregioner". Tänkte inte så mycket på vad detta kunde bero på. Till slut så märkte jag detta fenomenet (se ovan). Vad ska folk säga när de ser detta? Om någon frågar kan jag ju alltid säga att det fyller en "air-conditioning" funktion, fast den förklaringen skulle ändå ingen köpa... Jag väljer helt enkelt att lägga korten på bordet.

Ja gott folk, jag har ett mushål mellan benen, och jag kan inte hålla fingrarna ifrån det. För jag är precis lika fascinerad som ni andra! Ikväll så lekte vi dock för sista gången - jag och mitt mushål. Jag tog fram nålen och förklarade att det skulle bli bäst såhär, sydde sakta och noggrant igen det tills det inte längre syntes några spår av mitt forna mushål...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se