tisdag 27 januari 2009

Morgon iaktagelser.

Nyvaken, sliten och trött! - Så långt från James Dean man kan komma med andra ord... Just nu känner jag mig ungefär lika sexig som Linda Skugge var den där gången då hon "vek ut" sig i Bon... Håret står åt alla håll, och jag ser allmänt dassig och grå ut, men vad gör det? Jag har ju ändå all tid i världen att ordna till mig själv...

Annars så är jag inne på min tredje kaffekopp... (igår slutade det med 8 st innan jag kände mig vaken). Kanske är det så att vi har ett missbruk på gång? Det lär inte dröja så länge innan min mage sätter ner foten och säger att "nu är det nog.." än så länge har hon inte klagat! Fortsätter att nöta BE-låten på hög volym, och bävar något så fruktansvärt inför tandläkaren senare idag...

1 kommentar:

  1. Hej! Haha jag är inte heller så motiverad till att plugga men orkade inte jobba kvar på donken längre och var tvungen att hitta nåt att göra... Allt är bara bra, väntar på att min pojk ska komma hem från USA bara ;) Hur är det själv? Blir du kvar i Lule eller? Hoppas du har det bra! // Rebecca

    SvaraRadera

Gaybloggar.se