måndag 19 januari 2009

Housewife sysslor...

Idag har jag varit duktig, riktigt duktig... I flera timmar har jag stökat på här hemma. Jag har tömt diskmaskinen, hängt in alla tvättade kläder i garderoben, städat upp på rummet, skottat snö, plockat undan saker som stått framme, dammsugit hela huset och nu så står middagen i ugnen. Hur housewife låter inte det?! Jag känner mig som en riktig kärring faktiskt... Jag vet inte vad jag ska skylla detta husliga fenomen på? Antingen handlar det om att jag har ett enormt stort hjärta och vill hjälpa min mor med de diverse husliga sysslorna, eller så handlar det bara om att jag har så förbannat lite att göra? Jag skulle tippa på att det är en 50/50 situation...

4 kommentarer:

  1. Du borde skaffa dig en hobby..typ börja måla hästar i akvarell eller något! //Timmy the cow!

    SvaraRadera
  2. Möjligen att jag skulle börja sticka lovikka-vantar? Köper du ett par av mig då?

    SvaraRadera
  3. Jag köper två..fast bara om det är turkosa..eller finns de kanske i gult..? Inte det nej..

    SvaraRadera

Gaybloggar.se