fredag 30 januari 2009

En traumatisk upplevelse

3 sprutor och en halvsidig ansiktsförlamning senare så var det klart... Det var ett hål som hade spökat långt bak i en kindtand. Det enda positiva med upplevelsen var den snälla tandläkaren som pratade med mig som om jag vore tre år. När hon satte den tredje sprutan (efter att jag skrikit rakt ut efter första, och andra...) så viskade hon likt en sagoberättare "sov tand, sov tand..." och då insåg att jag fan fick skärpa mig... Visserligen fungerade hennes metod, men jag kände mig som ett barn på kuppen!

När allt var färdigt promenerade jag iväg och köpte de där lyktorna som min mamma tjatat på mig att inhandla... Självklart gick jag förbi en och annan affär också, och blir nästan irriterad över att när jag varken har råd eller behöver vissa grejer - Så ligger de mitt framför ögonen på mig och skriker " ta mig, ta mig... " det är ett fruktansvärt irritationsmoment.

För att få utlopp för min irritation och svära lite utan att någon hör mig bestämde jag mig för att ta mig en svängom med mammas rolls-royce... Så nu är jag glad - och hemmet rent !

3 kommentarer:

  1. Hahahahha! "sov tand, sov tand!" Hahahha!
    du klagar över 3 sprutor, jag fick 6st + hela fejcet förlamat i en timme när jag gjorde restylane! Men så bra det blev! ;-)
    Jag och min kollega står och asgarvar åt sov tand...vilken tur att chefen inte är här...! =O

    //Stumpan

    SvaraRadera
  2. Hahaha, stackaren. :( Men du fick ju iaf bedövning.

    Haha nej det kanske är du som blir veckans hunk! :D

    SvaraRadera
  3. haha, men nu har håret torkat och det ser bra ut, vettifan om spanjorerna vet vad silvershampo är ;)

    SvaraRadera

Gaybloggar.se