lördag 24 januari 2009

Made for the manhattans...

Idag har jag umgåtts med min mor i flera timmar, vi har gått på stan, inhandlat inredning, ätit riktigt god mat och tittat på film samt varvat ner med lösviktsgodis. Folk som känner mig vet hur man ska få mig att le - man sätter en enorm skål med godis i knät på mig...

tidigare ikväll under min promenad till konsum och macken ca. 3 km bort så bestämde jag mig för att göra ett sista försök med mina triss... Jag sa till mig själv att - om jag inte vinner något idag så ska jag aldrig mer köpa en lott. Naturligtvis vann jag, det blev inga miljoner, men det blev 50 spänn, och ingen blev gladare än jag, speciellt nu i mina hårda tider...

Jag känner verkligen att det börjar vända nu, jag har börjat få tillbaka den där energin som har legat gömd långt inne. Mycket har också med inställning att göra - men jag ser ett klart mål framför mig, och resan till det målet har jag bestämt mig för att göra på bästa möjliga sätt. Energin hade inte heller kunnat komma av sig självt, ni människor runt omkring mig har lockat den ur sitt skal. Så nu hjälps vi åt - och tillsammans räknar ner dagarna!

Så blanda mig en manhattan så länge, så kommer jag snart! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se