torsdag 22 januari 2009

Så ironiskt...

Att köpa en triss skulle inte vara det lättaste... (jag borde anat oråd redan då). Den lokala kiosken som är ungefär två minuters promenad från mitt hem visade sig inte sälja några. Så då fick jag sätta mig i bilen och köra till preem... För att pröva lyckan för 50 kr - och jag kom fram till att:

Svenska spel kan slänga sig i väggen! - "Plötsligt händer det!" - (när i helvete då? - jag väntar fortfarande.) Än en gång har de förstört mina drömmar om att bli miljonär, och via det komma på flykt från det tillfälliga housewife livet jag lever. Det blir ingen lägenhet, inga resor, ingen inredning inte heller några nya kläder... Kanske jag skulle satsa på att bli golddigger istället för att köpa lotter? - Nej, det är inte riktigt min stil, så jag håller hårt i mina triss i fortsättningen...

2 kommentarer:

  1. haha skrapar du som jag alltid rutan med x-antal gånger vinsten trots att man inget vunnit?
    Ska vi starta facebookgrupp?

    SvaraRadera
  2. Haha, det är klart man gör (man vill ju veta hur många gånger man vunnit om man vann) haha klart som fan att vi ska starta FB klubb!

    SvaraRadera

Gaybloggar.se