lördag 3 januari 2009

Tysken...

En brunett, en blondin och en tysk, den sistnämnda bor bara här tillfälligt! Kai som förövaren även heter är på norrländsk visit. Hon har tydligen fått uppleva mycket av vår "kultur", hon har ridit, varit på roadtrip till Haparanda och säkerligen mycket mer. Ikväll skulle hon dock få prova på det där med "sauna". Jag kom iaf på hur jag kunde lära känna lite bättre och plåga henne i en halvtimme. Vad gillar tyskar ? - Oktoberfest och schlager... det slutade med att hon fick genomlida diverse youtubeklipp på svenska och tyska schalgervinnare genom tiderna, hon log brett och var glad, men jag anade att hon inte var speciellt imponerad, hursomhelst så lovar jag att ta bättre hand om henne nästa gång jag träffar henne, och det lutar åt att det blir över en öl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se