fredag 2 januari 2009

Utnyttjad

Idag har jag fått smaka på medicinen av att bli riktigt utnyttjad! Eftersom jag har fördelar som många av mina vänner inte har. Jag har blivit uttvingad i kylan, och jag lovar - det är tamejfan så kallt att tillochmed bakterierna dör. Det började med att det skulle hyras film, och som ende man med körkort så blev jag övertalad... Körde Evelinas familjs bil, vilket ledde till en nära-döden-upplevelse. Inte nog med det, sen tvingade de ut mig på vägarna igen - det skulle handlas godis... Jag är fortfarande traumatiserad, men så glad att jag har överlevt denna dagen.
Jag lovar er mina vänner, en vacker dag - då ska jag utnyttja er så ni aldrig glömmer det!

Annars har jag med stor hjälp av Andreas mestadels citerat yrrol sketcher och för er som sett så förstår ni Dagens skönaste (ombyggda) citat var:
-(Namn...) uuuunderbar människa - Jag har knullat honom!
På den nivån har jag varit idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se