onsdag 21 januari 2009

Tillfälligt avbrott

Står på alla fyra i bastun och knäskurar - ni vet sånt man gjorde på 50-talet för att det skulle bli så rent att tillochmed en måltid kunde förtäras på golvet. Jag kommer på mig själv, Jag har nästan blivit en Bree! Det är inte normalt att svära över att det är slut "allrent", och konstatera att "Yes fungerar bra att diska med - men helvete vad drygt det var att skura golvet med!" Halvt skrattandes och hög på kemikalier städar jag klart, för att sedan återgå till någon roligare syssla...

Efter timmar av facebookande och annat så hamnar jag på hemnet. Jag klickar igenom objekt för objekt och får nästan en tår i ögat över hur underbart vissa lägenheter uppenbarar sig. Imorgon ska jag banne mig promenera iväg till kiosken och köpa mig en triss, för någon gång är det väl för fan min tur!
Jag återkommer angående trissvinsten!

3 kommentarer:

  1. håller tummarna för dig med trisslotten ;)

    SvaraRadera
  2. Vinner du så delar vi 50/50 förutsätter jag!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Om du är Bree så är jag Gaby! ;-) //Your hot pice of ass

    SvaraRadera

Gaybloggar.se