lördag 17 januari 2009

En vit kväll

Efter denna "hårda" dag, tänkte jag nu unna mig ett (eller två...) glas vin. Dammade av en gammal flaska vitt som stått och skräpat i tvättstugan sen i julas. Jag har sen i måndags inte varit speciellt sugen på någon alkoholhaltig dryck överhuvudtaget... Jag hävdar fortfarande att den där shoten en kompis bjöd mig på måste innehållit något som min kropp inte tålde. Nu har jag dock fått tillbaka suget. Sitter ensam hemma och är harmonisk, lyssnar på bra musik och avnjuter... Samtidigt så tänker jag på er där ute som inte kan ta del av detta "underbara", såhär på lördagskvällen, speciellt ni antibiotikaknaprande - eftersom jag vet att ni hade kunnat döda för ett glas...

1 kommentar:

  1. Susha cutie! ;-)
    Jag skulle kunna gå över lik! =O

    SvaraRadera

Gaybloggar.se