torsdag 29 januari 2009

En resa genom tiden

Nu har jag suttit ett bra tag och kollat igenom gamla bilder som jag har på datorn, det rör sig nog om ett tusental bilder skulle jag tro. Det är alltid roligt när man ser riktigt gamla bilder för det är nästan så att man kommer på vad man tänkte och kände i det där ögonblicket. Det handlar om allt från, första gången jag satt på en häst - och var livrädd. Till den första fyllan, då jag var - ja... skitfull.

Detta är bilder som aldrig kommer att skåda dagens ljus, utan är gömda i de mest dolda mapparna på min dator. Så idag har jag blivit påmind om; Kanotfärder, tjuvrökning, båtturer, moped-resor, fester, oaser, bryggor, stränder, "photo-sessions" och en hel del annat.

Hursomhelst så finns det bilder som väcker mycket minnen, och jag tänkte bjuda på smakprov på bilder som är tagna för längesedan...

Vi var unga och det största problemet vi hade var att hitta någon som köpte cigg åt oss...

5 kommentarer:

  1. haha, det är alltid lika roligt att kolla på gamal bilder ;)

    SvaraRadera
  2. Problemet med när jag tittar på gamla bilder är att jag oftare blir panikslagen än nostalgisk. Reaktionen blir oftast "ÅNGEST" och den slutgiltiga domen blir till sist; "..och hur faan tänkte jag där..!?" Antingen är det jag som är överkritisk eller så har jag bara haft ett fruktansvärt förflutet..? But still, I'm a superstar! ;-)
    Pusspusspuss!

    Love T

    SvaraRadera
  3. Tänka sig att det gick så långt att ciggen skickades ändå från sthlm till luleå!

    SvaraRadera
  4. Oh ja olle, det är en favorit ! hahahahaha

    SvaraRadera
  5. Åh de otroliga tiderna på "andra sidan" :)

    SvaraRadera

Gaybloggar.se