måndag 26 januari 2009

Skräcken har infunnit sig...

Imorgon blir det fullt upp! Jag har tagit tag i saken och ringt tandläkaren för att förhoppningsvis få åtgärda min ilande kindtand, så efter att ha svarat på frågor om hurvida ont det faktiskt gör, så fick jag till slut en tid imorgon...

Fruktansvärt tandläkar-rädd som jag är har svetten redan börjat lacka och jag bävar över vilka instrument som de ska fylla upp min käft med. Ska det borras så ska jag fanimej ha lustgas, så att jag har någonting att skratta åt iaf. Jag har redan förberett hur jag ska agera för att få lukta på lite gas...

Efter mitt tandläkarbesök så blir det att åka till tatueraren, känns som om min dag imorgon kommer vara full i diverse smärtor, men huvudsaken är ju att det blir bättre

2 kommentarer:

  1. Jag finns här och håller dig i handen sister! Can u feel me? //George!

    SvaraRadera
  2. I feel you ! Feel you BIG time! ;)

    SvaraRadera

Gaybloggar.se