torsdag 29 januari 2009

Välbehag & Obehag

Idag har jag varit duktig och klivit upp tidigare än vad jag brukar, delvis för att jag fick mitt dagliga underbara "morgon-sms", vilket ofta får mig pigg och på bra humör. Ibland behöver man den där lilla uppmuntran för att överhuvudtaget klara av att stiga upp ur sängen.

Inatt har jag haft konstiga, väldigt märkliga drömmar - sådana som nästan är för konstiga, så att resultatet blir att man rynkar på pannan och känner sig stum. Jag har bestämt att det hela måste bero på en film jag såg igår. För ett tag sen var jag på en fest där jag fick- "American Crime" en historia baserad på ett av USA:s mest uppmärksammade kriminalfall. Det tror fan att det var uppmärksammat, med tanke på att det kan vara något av det obehagligaste jag sett...

Hurssomhelst försöker jag glömma tanken på misshandlade barn med lite tuggummi-pop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se