torsdag 8 januari 2009

En jäkla soppa...

Jag har aldrig varit någon mästerkock, men jag har mina rätter som jag klarar av. (det fanns en anledning till varför jag levde på grillad kyckling och keso den sista tiden i Karlskrona) Eftersom jag lever mitt liv som en äkta housewife numera så är jag snäll mot min hårt arbetande mor, och ser till att maten står på bordet när hon kommer hem. Igår lyckades jag göra tacorullar utan att bränna ner hela köket, så idag är jag snäll och gör det igen, det blir thom kha soppa - en liten thailändsk touch på den alltför svenska vardagen! Jag avslöjar aldrig mitt recept - eftersom det är så simpelt att det skulle bli pinsamt. Så håll tummarna för mig att det går att äta och att det inte bara blir soppa av alltihop...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se