onsdag 28 januari 2009

Den äkta kärleken

Han är svart, ganska hård och otroligt het! Han är min äkta kärlek, den som alltid står där när de andra går. Jag har full kontroll över honom och med ett knapptryck så gör han precis som jag vill, vissa kanske skulle kalla honom för toffel - jag väljer att kalla honom för trotjänare... Han väntar på mig på morgonen när jag kommer ner, efter att ha vilat hela natten.

Jag börjar med att sätta honom i arbete, det första jag gör. Ger honom vatten och pysslar om. Jag vet inte vad jag ska säga för att få honom att förstå hur mycket han gör för mig, men han vet iaf att om han inte sköter sitt jobb så blir jag varken glad eller pigg. Somliga kanske tycker att jag behandlar honom som en slav, men han ska fan inte klaga för jag sätter på honom flera gånger om dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se