lördag 31 januari 2009

Ingen jävla räkmacka

En del får vägen plogad och behöver på så sätt inte kämpa så mycket för att komma dit de vill. Att få saker och ting placerat på silverfat hjälper ingen, för det är genom att kämpa som man lär sig, enligt min egen mening. Hur ska du annars kunna uppskatta framgången om du inte gjort något för att få den, utan bara fått den slängt i famnen?

Visst kan man bli arg över att somliga har det lättare än andra, men jag kan säga att jag aldrig skulle vilja byta ut mina erfarenheter mot andras, bara för att de har haft det enkelt för sig. Så för att reda ut det hela - Den enda räkmackan i min närhet är den som gled ner i min mage tidigare ikväll, och jag hade gjort den helt själv!

4 kommentarer:

  1. Bara 7 räkor? Vad är detta!! Det ska vara berg med räkor! :D

    SvaraRadera
  2. Nu har jag kontrollräknat, det är ju 8 räkor?! ;)

    SvaraRadera
  3. Haha...vad är detta. Finn Fem Fel? Åtta är inte berg heller! :D

    SvaraRadera

Gaybloggar.se