tisdag 30 december 2008

Still ill...

Fortfarande sjuk, men det orkar jag inte älta. Jag biter i det sura äpplet och inser att jag får fira nyår hemma i mjukisbyxor, drickandes champagne och hostandes... Idag har jag haft besök av Evelina, hon har också diverse defekter i sin hals, så tillsammans har vi druckit massor med kaffe och kollat igenom gamla godingar till bilder och bildspel. Vi har åkt på en "nostalgitripp" -tillbaka till 15-årsåldern, om man nu kan kalla tre år tillbaka för "lääängesedan".
Igår gjorde jag en förändring på min kropp! Värmde upp med lite film, och en hälsokur med diverse vitaminer. Det blev några paradis-praliner, och en skål med glass också... Jag har sån tur att jag har människor som pysslar om mig när jag är sjuk, vilket fått mig inse att jag måste vara sjuk oftare. Efter någon timme så blev jag täckt i bläck, det gick relativt fort och det gjorde inte ett dugg ont. Och här kan ni skåda det färdiga resultatet.

Allting blir så mycket mer smickrande i svartvitt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se