söndag 21 december 2008

Börjar vakna till liv.

Gamla , gamla minnen !

Äntligen så börjar jag känna mig som en människa igen!
Vilken kväll det var igår, men jag kommer knappt ihåg hur länge sen det var jag hade så kul! Jag var en duktig gosse och klev upp vid halv nio tiden, eftersom jag lovat min vän Evelina att komma förbi henne och hälsa på!
(Evelina bor för tillfället i Paris och är på hemvändning över jul)

Traskade iväg till henne vid tio tiden, och kämpade mig uppför backar som kändes som berg.
Satt på hennes rum och pratade om vad vi gjort det senaste halvåret, och vi hade nog båda mycket att berätta... Alltid kul när man inte setts på ett bra tag!
Sen gav vi oss ut på en promenad i solskenet! Ja faktiskt har här varit riktigt härligt idag. Evelina lyckades iaf spräcka sina jeans då hon halkade på en isfläck... hela situationen var rätt komisk eftersom jag just sa att det inte finns nåt positivt med denna snön...

Nu ska jag slänga mig in i duschen och bli lite en lite (renare) männska'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se