onsdag 31 december 2008

Blickar framåt

En sista dag för att vila ut - nu börjar jag känna mig riktigt pigg igen, vilket är enormt positivt, det dröjer med andra ord inte länge innan jag både hjular och gör kullerbyttor i snöhögarna! Idag kom stormen till stan och lämmnade ingen oberörd, mammas kära tomte som står på bron (läs: trappa) flög omkull - till min stora förtret höll fanskapet! Soptunnan har jag hämtat på andra sidan vägen och snön har yrt likt en sandstorm i sahara.

Det finns mycket som jag skulle vilja säga, men som aldrig kommer att uttalas. Jag håller huvudet högt och blickar framåt - ser möjligheterna istället för att se de eventuella hindrena som dyker upp längs vägen. (bokstavligen talat!) Jag har iaf lärt mig att möta mina rädslor och ta steget, och göra det jag aldrig trodde jag vågade...


John Withaker - släng dig i väggen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se