fredag 19 december 2008


Dagens outfit hittar du inte här, inte heller vart man köper det godaste kaffet...
Idag blir det iaf lunch på stan med en kär gammal vän, alltid trevligt ! Blir lite sushi förhoppningsvis, lever snart på rå fisk ! Annars är planerna att åka till min far och äta lite... sushi! jag får snart ta och ge mig.

Natten var dock mindre rolig, hade svårt att somna (igen...) vet inte vad detta nyfunna fenomen beror på, men låg nog vaken två timmar. Man brukar säga att man blir som man umgås och det måste vara det som hänt! Jag får helt enkelt skylla på min goda vän Andreas! En man som inte vet vad ordet normal dygnsrytm innebär, men som är en av de härligaste, ärligaste - underbaraste personerna som jag lärt känna! Har även hunnit med en hel radda med mardrömmar, i dessa ingick; Hajar, ett mord, ett medium, gäddor, en fabrikslokal, tre nassar och en hel skock med fåglar...

Nu är det dags att sätta sig i bilen och köra iväg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se