måndag 29 december 2008

Seg...

Yr i skallen, alldeles slut! har lyckats med bedriften att bli förkyld, eller vad man ska kalla det.
Det går att jämföra med att bada bastu - febern får mig att nästan flyta bort i svettattacker. Känner mig som en tant i klimakteriet, tacka fan för att jag är själv hemma.
Har ätit "frukost" en panodil , ett glas thé med honung och nu en kopp kaffe och ex antal fishermans friend! Jag hatar att vara sjuk, dels för att jag aldrtig brukar vara det, dels för att jag hatar att ha tråkigt! Jag vill att det ska hända saker mest hela tiden... Har fördrivit tiden med att surfa loss på http://www.ams.se/ och kolla efter lediga tjänster. Skickat iväg en del ansökningar - har även ringt min gamla arbetsgivare.

Jag tror banne mig att det tråkigaste som finns är att vara sjuk, och utan jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se