lördag 20 december 2008

Mardrömmar

Hinkar mitt morgonkaffe, precis som alla andra dagar då jag försöker att bli människa igen!

Ute är det riktigt kallt nu, eller -7 är riktigt kallt... Men idag tänkte jag skippa snacket om vädret, det är så sjukt svenskt ! Istället tänkte jag berätta om mina hemska bravader i nattmörkret!


Inatt har jag drömde världens sjukaste mardröm om mopsar... De stackars små ihopknycklade knyttena fick halsarna avskurna, sen så var jag tvungen att med handkraft stoppa de enorma blödningarna som kom från deras halsar, förtvivlad nersolad i blod fick jag sedan springa med dem, en i varje hand mot närmaste sjukhus. Samtidigt som de pratade med mig och försökte övertyga mig om att de verkligen var riktigt döende! I drömmar så når man aldrig sina mål, jag kom aldrig fram till nåt sjukhus och vet därför inte hur det gick för det söta knyttet. Jag vet dock att jag gjorde allt i min makt för att rädda det som räddas kunde...
Och det är i slutändan huvudsaken !
Nu ska jag hinka det sista kaffet och sedan göra något vettigt!
Just nu känns det nästan vettigt att måla tånaglarna....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se