onsdag 24 december 2008

Julaftonsmorgon...

Aldrig har jag någonsin blivit väckt utan dess like !?
Min systerson, har skrikit och levt om hela morgonen, visserligen tycker jag om honom ändå men att bli väckt av ett gallskrik sisådär halv 5 är inte roande! Då var han ganska billig... ;)
På "andra sidan" serverades det grisfot till frukost ! Riktigt delikat, men tanken på att jag käkade på skinkans fötter fick mig att avstå...
Nu är det iaf det årliga rännandet som sätter igång, det är så med skilda föräldrar...
Efter tre blir det ganska lugnt... Såvida det inte är någon unge som bestämmer sig för att skrika frenetiskt och krossa morbrors trumhinnor !

Återkommer med en rapport om vad det fanns i paketen!


Så länge får jag väl säga - God jul!
....Dumle och hans bästis Bilbo, önskar också God jul ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gaybloggar.se